Re: uszkodzone porty PS/2, klawiatura na USB

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Thu 20 Mar 2008 - 12:24:15 MET

Mariusz Kruk pisze:
> Jeśli system jest zainstalowany - to tak. W instalatorze - ciężko
> powiedzieć, podejrzewam, że bez wsparcia ze strony biosu nie pójdzie
> (biorąc pod uwagę np. brak wsparcia dla USB-storage).

W każdym razie spróbuję, a nuż widelec;) kiedyś zapomniałem wyjąć
podczas instalacji systemu pendrive'a i pojawił się wśród dysków
możliwych do zainstalowania ( a że później wywalił, że systemu nie można
instalować na dyskach wymiennych to już inna sprawa ) a USB support był
wyłączony, także różnie to może być

> A, Ty piszesz o instalatorze, a nie o systemie jako takim. To raczej
> nie.
> Zresztą, pamiętaj, że instalator przy bootowaniu z płyty wyrzuca
> "Dowolny klawisz spowoduje rozruch z dysku CD" (or compatible).

No widzisz jak to człowieka rutyna gubi - odruchowo w tym momencie
wciskam zawsze spację nie zdając sobie z tego nawet sprawy, że robię to
klawiaturą właśnie. A poza tym przecież później trzeba potwierdzać
utworzenie partycji, formatowanie itp. Czyli chyba będzie pokemon miał
wymienianą płytę, chyba że jakimś cudem support na USB został kiedyś
włączony

--
|Tomasz Dębkowski | www.i-slownik.pl      |