Re: uszkodzone porty PS/2, klawiatura na USB

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 20 Mar 2008 - 12:10:02 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Tomaszek"
>System ( XP ) mu się nie uruchamia ( znając jego to pewnie się tylko do
>reinstalacji nadaje ) Czy w systemie Windows XP będzie widziana
>klawiatura na USB jeśli support w biosie do niej jest wyłączony? ( może
>trochę NTG ta druga część, ale wątek powiązany.

Jeśli system jest zainstalowany - to tak. W instalatorze - ciężko
powiedzieć, podejrzewam, że bez wsparcia ze strony biosu nie pójdzie
(biorąc pod uwagę np. brak wsparcia dla USB-storage).

>Pomysł mam taki: jeśli ktoś nie pozmieniał kolejności bootowania to
>pierwszy będzie napęd CD/DVD i wtedy instalacja pójdzie, pytanie tylko
>czy system zobaczy klawiaturę na USB bez supportu w biosie. Jakby
>zobaczył to nie trzeba byłoby pokemonowi całej płyty głównej wymieniać;)

A, Ty piszesz o instalatorze, a nie o systemie jako takim. To raczej
nie.
Zresztą, pamiętaj, że instalator przy bootowaniu z płyty wyrzuca
"Dowolny klawisz spowoduje rozruch z dysku CD" (or compatible).

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ I  WILL  NOT  USE  ABBREV.(Bart  Simpson  on
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. chalkboard in episode 2F33)