Re: Karta grafiki a zasilacz

Autor: profi <profi_at_host.com>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 19:36:53 MET

Użytkownik "Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki" <psychotrop_sp@op.pl>
napisał w wiadomości news:frqp8u$b6c$2@news.onet.pl...
> tak czytam czytam i wierzyć mi się nie chce.
> wśród moich znajomków sami "taganowcy" są, łącznie ze mną.
> jeden z nich ma 400W tagana U33 - u niego chodzi z 8800GTX leadteka, c2d
> e6750, jakieś dwa dyski, płyte ma asusa p5k deluxe.
No właśnie mi też się nie chce wierzyć, że ten model Tagana nie będzie
wspópracować
tylko z jednym modelem karty. To nie może tak być, że producent wypuścił tak
wielki bubel.
Zadzwonie do serwisu gdzie kupowałem grafe i powiem im może oni jakoś ją
przetestują
bo na forum nie rozwiążemy tego skoplikowanego problemu.