Re: Karta grafiki a zasilacz

Autor: Psychotrop vel Grzesiek \ <psychotrop_sp_at_op.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 11:18:05 MET

tak czytam czytam i wierzyć mi się nie chce.
wśród moich znajomków sami "taganowcy" są, łącznie ze mną.
jeden z nich ma 400W tagana U33 - u niego chodzi z 8800GTX leadteka, c2d
e6750, jakieś dwa dyski, płyte ma asusa p5k deluxe.

jedyny problem jaki się trafił z jakimkolwiek taganem wśród znajomych -
to niestety z moim - piszczała jakaś cewka od nowości, oddałem na serwis
(430W easycon) i wymienili u dystrybutora na nówkę 480W easycon.
więcej problemów z żadnym taganem jakiego znam nie było.
sprawdź jeszcze inną grafę - u mnie na początku chodził 8600gts i nie
było problemu

--
Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki
(wytnij _sp) psychotrop_sp@op.pl