Re: Raptem sie kosci pamieci u klienta popsuly...

Autor: Michał Pysz <pysz.michal_at_wp.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 17:45:58 MET
Message-ID: <frrg04$apb$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

> najczęściej trzeba po prostu zwrócić kasę i prosić o odesłanie (właśnie w
> tej kolejności :)

A właśnie, że nie w takiej kolejności!
Najpierw klient odsyła sprzęt. My sprawdzamy czy czasem jego pies nie
używał sprzętu jako kości do gryzienia i jeśli wszystko jest Ok to
zwracamy kasę.

Jeśli prowadzimy działalność gospodarczą to musimy zwrócić tyle ile od
klienta dostaliśmy (nie potrącamy kosztów przesyłki ale też nie
rekompensujemy mu jego kosztów).

W przypadku braku działalności kwota zwrotu to kwestia dogadania się.

mp.
Received on Wed Mar 19 17:50:09 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 19 Mar 2008 - 17:51:07 MET