Re: Medium z wieloletniąretencją danych.

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 12:56:47 MET

> Hmm... miałem wrażenie, że w specyfikacji była określona kolejność
> bitów. Ale mogę się mylić, rzecz jasna.

Ja tam za swoja pamiec tez nie recze... ;)

W kazdym razie przenoszac obrazki pomiedzy Win 3.1, Amiga,
Atari kumpla i emulowanym MacOSem 7 okazalo sie, ze jednak
nie calkiem BMP to wszedzie jedno i to samo ;)

Teraz ten problem nie ma juz praktycznie zadnego znaczenia,
niemniej piernik wie, gdzie i kiedy pojawi sie podobny.

> "całego stadka bezstratnych" nikt normalny nie używa.

Czuje sie zniewazony :P

> Gorzej, jak będziesz mieć tekst zapisany w jakimś wordzie 94,
> którego specyfikacji nikt nie zna.

Zaden problem :) MS zna, a MS jest wieczny. ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.