Re: Medium z wieloletniąretencją danych.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 09:10:32 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "misiex-x"
>Żadna inna grupa nie pasuje.

No niestety. Przymierzałem się swojego czasu do napisania RFD dla
pl.comp.backup, ale jakoś nie wyszło.

>No tak. To i tak zamierzam zrobić. Jednak, jak mi wszystko wyparuje, to kopi
>nie zrobię.

Dlatego trzymasz kilka kopii. Dużo mniejsze prawdopodobieństwo, że padną
wszystkie na raz. Dobrze byłoby użyć też jakiegoś kodowania z korekcją
(nie wykrywaniem) błędów.

>Odświerzanie danych też oczywiście dobry pomysł, ale mi bardziej
>chodzi o patent w stylu Rosetta Disk. No może przesadzam, ale łapiesz. :)

Argh. Odświe_ż_anie. :-P

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ THE PRINCIPAL'S TOUPEE IS NOT A FRISBEE(Bart
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. Simpson on chalkboard in episode 9F12)