Re: Co dolozyc by przyspieszyc?

Autor: Maciey <maciej.mazurek_at_gmail.com>
Data: Tue 18 Mar 2008 - 11:32:23 MET

> Rany, co takiego robisz, że 2GB to za mało? ;)
Bawie sie w motion graphics, a to zzera RAM, no i faktycznie doszedlem
do wniosku, ze przy obecnym taktowaniu procesora wiecej RAMu nic nie
da.

> Nie ma sensu... Zysk poniżej 6% będzie niezauważalny, a w praktyce nawet
> tyle nie uzyskasz.
Dzieki

> Będzie się bardziej grzał i żarł prąd.
A slyszal ktos o karcie pcimcia z eSATA ? bo moze w ta strone bym
poszedl jesli chodzi o dysk zewnetrzny.

> Najwięcej zyskasz wywalając wszelkie niepotrzebne procesy i inne bajery.
No wiem wiem, i tak dzialam na okrojonej wersji XP.