Plyta Gigabyte GA-P35-S3L a karty: GeForce 9800GX2 i Radeon 3870X2

Autor: michalr79 <michalr79_at_gmail.com>
Data: Tue 18 Mar 2008 - 11:02:11 MET

Witam,

posiadam plyte Gigabyte GA-P35-S3L. Przymierzam sie do wymiany
grafiki, tylko tu - z tego co udalo mi sie znalezc w internecie -
ogranicza mnie chipset plyty glownej (Intel P35). Myslalem o GeForce
9800GX2, ale chipset nie obsluguje SLI a przeczytalem, ze do uzyskania
pelnej wydajnosci na 9800GX2 trzeba uruchomic tryb SLI. Z kolei
Crossfire tez na tym chipsecie nie rozwinie podobno pelnych skrzydel
(myslalem tez o Radeonie 3870X2). Czy dobrze rozumuje, ze nie ma sensu
pchac sie w te karty przy tej plycie glownej?

Pozdrawiam,
Michał Raczko