Tani zestaw - proszę o opinie

Autor: gonzo_102 <gonzo_102_at_WYTNIJ.TO.o2.WYTNIJ.pl>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 22:22:30 MET

Witam!

Składam taniego PCta, który ma służyć w 95% czasu do przeglądania
internetu, rozmawiania przez skype itp. Czasami dojdzie zgranie materiału z
kamery po firewire i nagranie jej na DVD a także skromny montaż tego
materiału tj. dodanie napisów), zależy mi bardzo na jak najniższej cenie.

Po przeglądnięciu oferty kilku sklepów internetowych wybrałem:

AMD Athlon 64 X2 4000+ BOX (Socket AM2, 65W)
Kingston DDR2 1GB 800MHz CL5
Gigabyte GA-M61SME-S2L nVidia GeForce 6100
Seagate 250 GB Barracuda 7200.10 (8MB, Serial ATA II, zapis prostopadły)
Chieftec (GPS-350EB-101A) 350W bulk
Kontroler FireWire IEEE-1394 PCI VIA + soft

Wychodzi około 770 zł
Do tego posiadam obudowę oraz nagrywarkę Pionner DVR-115D.

Czy można złożyć coś tańszego spełniające powyższe wymagania?
Jeżeli tak to czekam na propozycje.

--
pozdrawiam
gonzo_102