Która karta muzyczna

Autor: HB <taurus-ui.N.O.S.P.A.M._at_wp.pl>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 14:30:29 MET

Witam,

Mam możliwość "wymienić" w swoim (w sumie to już wiekowym) PC układ
dźwiękowy. Zintegrowaną Nvidię SoundStorm + Realtek ALC650 (ASUS
A7N8X-Deluxe) mogę zastąpić kartą SB Live Value CT4670. Zastosowanie: gry i
muzyka "w tle". Sprzęt grający: słuchawki (przyzwoite), typowy zestaw
komputerowy 2+1 (mało przyzwoity :-) i od czasu do czasu niezły zestaw HiFi.
Audiofilem nie jestem ale słuch mam raczej wybredny... Czasu na decyzję mam
mało i nie mam obecnie możliwości sprawdzić organoleptycznie (chwilowo do
dyspozycji tylko wspomniany mało przyzwoity zestaw 2+1), więc proszę o
podpowiedź: czy warto?

Pozdrawiam
HB