Re: parkowanie glowic

Autor: <matematyk21_at_gmail.com>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 13:37:38 MET

On 10 Mar, 11:31, RadoslawF <radosla...@gazeta.pl> wrote:

> Producent mojego samochodu jest winny zużycia się hamulców.
> Konstrukcyjnie to wygląda w ten sposób że po naciśnięciu na pedał
> hamulca serwo zwiększa ciśnienie w hydraulicznym układzie
> hamulcowym co zwiększa jego zużycie, płyn wypycha tłoczki
> hamulcowe co doprowadza do szybszego zużycia simeringu, tłoczki
> dociskają okładziny do tarczy hamulcowej co doprowadza do
> wycierania i zużywania się tarcz jak i okładzin. Dodatkowo
> w tym czasie od tarcia zwiększa się temperatura, która doprowadza
> do szybszego zużywania się płynu hamulcowego.
> [...]

Muszę przyznać, że udzieliłeś bardzo obszernej odpowiedzi niestety
niewiele ma ona wspólnego z tematem i świadczy o niezrozumieniu
tematu... Odpowiadając w Twojej konwencji: ciekawe czy byłbyś taki
zadowolony gdyby producent Twojego samochodu zamontował dodatkowy
układ "samoczynnego hamulca" który co 5 min powodowałby hamowanie
Twojego samochodu, czy jest potrzeba, czy też jej nie ma... bo być
może masz zamiar przekroczyć szybkość, albo kogoś możesz potrącić...
nie wspominając już o tym że zbyt wysokie obroty silnika negatywnie
wpływają na jego trwałość ;)
michalwert: spróbuj poszukać u producenta dysku oprogramowania w stylu
Disk Tools, Data Lifeguard Tools lub podobnie. Wszystko zależy jakiej
firmy masz dysk. Lub przetestuj http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=64297