Re: Obudowa SATA 3,5" ?

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 12:13:25 MET

news:frlj24$lb5$1@polsl.pl...

> Jak zwał tak zwał. W tym przypadku można zrezygnować z obudowy
> i podłączać dysk bezpośrednio do płyty po prostu, bez koniecz-
> ności kupowania dodatkowego urządzenia.
>
> Owszem, z taką obudową na pewno jest ładniej i prościej, bo
> ma własny zasilacz.

  Nie chodzi mi o zasilacz (nie jest potrzebny bo zewnętrzne złącze ma
wyprowadzone również zasilanie ) ale o fizyczną ochronę dysku - teraz
podłączam goły dysk i kładę na podłodze a chciałbym go jakoś chronić przed
uszkodzeniem elektroniki, kurzem itp... Po backupie dysk wędruje do szafy i
czeka na następne użycie. Chyba go zawinę w szmaty i zakleję taśmą aby mu
ktoś krzywdy nie zrobił :)
  Nie chcę go instalować w obudowie i podpinać na stałe bo jest używany
sporadycznie a użytkownik komputera mógłby mu zrobić krzywdę.

--
marfi