Re: komputer do skype

Autor: newsy z onetu <newsyzonetu_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 03:06:50 MET

lukasz pisze:

> Walisz bajki wójek, miałem 533 na laptopie z 384 ramu przy xp i wszystko
> grało !! Fakt może system chodził troche wolniej ale ogólnie było wszystko
> OK

to subiektywna ocena,a nie miarodajny test :) raz, że miałem 128MB RAM,
dwa, że system mógł być "zaśmiecony" (choć nie sądzę, żeby aż tak źle z
nim było). a może to połaczenie aktualnego obciążenia łącza i możliwości
komputera dało taki wynik.. w tym samym czasie na mocniejszym komputerze
(i tym samym łączu) działało jak należy

ps. nie chce mi się wierzyć w skype z video w jakiejś rozsądnej jakości
przy celeronie 533..