Artefakty na karcie graficznej nawet podczas procedury POST BIOS'u.

Autor: Rifel <radek-radko1_at_wp.pl>
Data: Sun 16 Mar 2008 - 12:27:26 MET

Witam.
Karta mi chyba padla. Wyswietla artefakty od razu po wlaczeniu komputera
nawet w momencie przed procedura POST. Kwadraciki i linie pokazuja sie
podczas pierwszej informacji o karcie graficznej po wlaczeniu kompa. Karta
nigdy nie podkrecana bo jestem przeciwnikiem overclockingu. Karta ma
miesiac czasu GeForce 7600GT. Co to moze byc? Wiadomo ze to nie wina
sterownikow bo artefakty i utrata synchronizacji pokazuje sie od razu
zanim system sie uruchomi. Zaczelo sie od tego ze w systemie przegladalem
sobie neta a tu nagle caly ekran mi utracil synchronizacje i pokazaly sie
kwadraty. Myslalaem ze jak zresetuje kompa bedzie okej, ale lipa. Nawet
przed procedura POST od razu wywalily kwadraty. Teraz wlozylem spowrotem
stara karte i jest oki. Napiszcie czy uszkodzona i czy ewentualnie sam bym
dal rade ja ustawic czy zostaje tylko serwis i co moglo w niej pasc. NIe
byla nawet obciazona. Dodam ze pracuje zawsze na zlaczu DVI na tej starej
teraz tez.