f-s e600 a ad1980

Autor: Marcin Bugajski <mbugajski_at_usuntenkawalek.zg.pl>
Data: Sun 16 Mar 2008 - 11:05:37 MET

Witam!

Mam nadzieję że nie wygonicie mnie komentarzami NTG - a jeśli tak to
napiszcie gdzie mogę szukać pomocy...

well... mam fujitsu-siemens e600 model d1534 - chipset Intela i865g. Problem
mam z driverami bo strona fujitsu-siemens teoretycznie działa ale jak już
chcę ściągnąć odpowiednie stery to sie nie ściągają :-(
[http://support.fujitsu-siemens.com/com/support/downloads.html]

Karta muzyczna to AD1980 lub ad1981 (pewnie to samo - nie wiem). O ile stery
do chipsetu, vga i lan sobie ściągnąłem ze stron Intela, to stery audio za
cholerę mi nie działają. Napisałem mejla do f-s ale milczą :-(

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i pomoc. Sprawdzacie proszę mi tego
linka (wybierzcie tylko odpowiedni link do pliku - sama strona działa) -
może tylko ja mam problemy? system win xp.

Dzięki

Marcin