Re: wykrywanie dysku - dell l400 - problem

Autor: peter <p.siwek_at_neostrada.pl>
Data: Sun 16 Mar 2008 - 11:02:04 MET

> Idę się napić kawy bo coś mam problem ze zrozumieniem tekstu pisanego

przepraszam jesli pisze bzdury (zdaje sobie sprawe ze wyjasnienia laika moga
sie wydawac idiotyczne dla kotos kto siedzi w temacie)
jeszcze raz:
mam laptopa (ATA)bez napedow - czysty - na nim chce zainstalowac xp
mam tez kompa stacjonarnego (win millenium)
i laptopa (win xp) SATA bez flopa

znalazlem w necie jak sobie poradzic, ale jak sie okazalo nie jest to do
konca prawda

dysk (ten czysty) podlaczam do kompow z win przez mostek usb- ale to
oczywiscie dziala tylko pod windowsem (te kompy nie maja mozliwosci
bootowania z usb)

nie potrafie sformatowac tego czystego dysku z opcja zainstalowania tam DOSa

najprosciej byloby podlaczyc ten czysty dysk do mojego laptopa z xp ale sie
nie da bo tam jest SATA no i nie ma flopa

przejsciowka o ktorej piszesz chyba zalatwia temat (zainstaluje czysty dysk
do kompa stacjonarnego, uruchomie z dyskietki startowej win95 i dalej
powinno byc juz prosto....