Re: Windows Vista na dysku zewnetrznym USB

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Sat 15 Mar 2008 - 20:16:39 MET

Radosław Sokół schrieb:

> Ale ładowanie systemu i programów będzie koszmarnie wolne w
> porównaniu z dyskiem wewnętrznym. Wiem, bo uruchamiam czasem
> Vistę z maszyny wirtualnej "siedzącej" na dysku w kieszeni USB.

Mozliwe.

Mam tez systemy bezdyskowe (nie terminale), ktore uruchamiaja sie
calkowicie przez siec 100 Mbit, i dzialaja one i uruchamiaja sie w
zasadzie normalnie. No ale to nie Vista.

A jak zrobic maly test, i popatrzec, z jaka predkoscia system czyta dane
podczas startu roznych programow, to widac, ze i tak waskim gardlem jest
i tak najprawdopodobniej skakanie glowicy pod dysku.

Dla dysku, ktory potrafi czyta z predkoscia ok. 55 MB/s, dla kilku
startowanych aplikacji, system czyta u mnie dane z predkoscia ok. 3-5 MB/s.

Tylko dla kobyly jak OpenOffice, przez 4 sekundy system czytal dane z
predkoscia 13-24 MB/s.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org