Re: Tania drukarka z jeszcze tańszą eksploatacją

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 17:56:53 MET

Użytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisał w wiadomości
news:fre8e0$rl2$1@news.onet.pl...

> Chciales byc szyderczy a nie wyszlo.

Rzecz do dyskusji. Chciałem delikatnie zwrócić uwagę, że podłoże do
drukowania nie może być przedmiotem fantazjowania.

> Mam plyty Verbatim, ktore sa cale srebrne, maja widoczny "nadruk", ale tez
> srebrny, lekko inny odcien/polysk. Druk na nich kolorem mialby duza
> skutecznosc.

Skąd wiesz? Jeśli powierzchnia jest błyszcząca i gładka to raczej żaden tusz
się na niej nie utrzyma.

> Moje pytanie dotyczylo nie koloru a materialu na powierzchni,
> czy jest potrzebny jakis specjalny (jak np. przy LS) czy na dowolnym
> pomaluje trwale?

Nie, to musi być specjalna płyta, chyba, ze użyjesz naklejek, bo tak też się
robi.