Re: Boxowy radiator AMD - jakość?

Autor: Marcin G <marci(beztego>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 17:52:13 MET

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:frbudu$kcu$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Tak, są IMHO zaskakująco dobre i ciche w połączeniu z CnQ.

> Nie będzie błędem w ogóle. W przeciwieństwie do wydawania
> kilkunastu/kilkudziesięciu zł na "hiper wspaniałą" pastę i uzyskiwania
> temperatury o 0,5-1 stopnia C niższej.

> Kiepski pomysł. Jak już - to wymieniać cały cooler na np. Arctic Cooling
> Freezer 64 Pro.

Polecam Scythe Ninja. Mam C2D E8400 @3.6 Ghz i zamontowany jest sam
radiator. Temperatura w stresie 60 st.C. Jedyna wada poza wysoką ceną to
wielkość, jest bardzo duży. Musiałem prawie rozmontować cały komputer żeby
go założyć, ale na AM2 powinno być łatwiej bo ma lepsze mocowanie na
sockecie niż Intel.