Re: tunery tv analogowe - brak postępu od 4 lat?

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 15:35:41 MET

Użytkownik "Mr.FX" <mrfx@wla.pl> napisał w wiadomości
news:hxkpitdj21em$.dlg@bridge.uss.enterprise.studiofx.biz...

> Napewno nie każda. Sprzętowej kompresji MPEG4 nie ma chyba żadna,
> sprzętowy MPEG2 mają nieliczne, podobnie filtr 3D, sprzętowy deinterlace,
> 12-bitową konwersję adc mają chyba tylko chipy ATI...
> Kart z wbudowanymi 2-ma lub więcej tunerami (np. aby w tym samym
> czasie coś innego oglądać a coś innego nagrywać) też prawie nie
> ma na polskim rynku.
> Z jednej strony masz trochę racji, z drugiej na rynku jest mnóstwo
> prostych kart, które oferują przeciętny obraz i minimalną
> funkcjonalność, a te lepsze stanowią margines i ich ceny utrzymują
> [...]

* Bo zbytek na superwypasione karty telewizyjne jest
skrajnie mały. Za 400 zyla kupisz cały telewizor. Do
profesjonalnej pracy nie potrzebujesz rozbudowanego tunera TV. Więc
pozostaje rynek zapaleńców, którzy mogą wydać sporo kasy na
lepszy tuner - tylko jest ich zbyt mało, aby się opłacało
niestety. Większość rzeczy załatwisz mając odpowiedni procek
i oprogramowanie.

> ps. jakieś 10 lat temu miałem kartę na bt878, ale nie byłem
> nią zachwycony (obciążała mocno procesor, obraz był gorszy niż
> na stacjonarnym telewizorze).

* A ja cały czas jadę na PixelView PlayTV Pro na bt878 + MoreTV.
Jakość jak w porządnym TV :) Tylko niestety problemy z trybem
stereło (w MoreTV trza się nakombinować bo sam nie przełącza trybu) -
ale z drugiej strony w PL są głównie lektorzy więc i stereo jest o
kant ... potłuc. ;-)

ZDrawim.