Re: Klawiatura Logitech G15 za 299 złotych??????? [OT]

Autor: Mikaichi <mikaichi_at_vp.pl>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 15:30:53 MET

Użytkownik KILu napisał:

> Nie jestem wapniakiem (ani duchem, ani ciałem), nie jestem też polonistą
> (a i od naleciałości językowych nie stronię), a jednak od jakiegoś czasu i
> mnie razi swoboda w interpretowaniu zasad naszego języka. O! :P

No to juz jestes wapniakiem hehehe ;)

> Mnie jakoś cena tej klawiatury nie dziwi. Podobnie, jak nie dziwią mnie
> ceny elektroniki użytkowej w dużych marketach. Jeśli coś mi nie odpowiada,
> szukam alternatywy - i dlatego niejednokrotnie zamiast pójść do sklepu
> wolę trzykrotnie kliknąć myszką, wpisać jedno hasło i poczekać tydzień na
> przesyłkę z Chin czy USA. Nawet, jeśli na końcu okaże się, że będę musiał
> odwiedzić UC.

Oczywiscie. Ja tylko nie rozumiem, dlaczego polscy sprzedawcy wola oddac
pole sprzedawcom chinskim czy amerykanskim. dziwi mnie tez jak potem
biadola, jak to USA czy Chiny podgryzaja ich cenowo i wygryzaja z biznesu.

No i ja rozumiem, $90, + VAT22% + jakies 10-15% marzy -- zaplace. Ale
kruwa, 50% marzy? O co to to nie. Ide do sklepu zagramanicznego. Kupuje
dwie. Jedna sprzedaje na allegro i mam swoja za darmo ;)

A polski biznesmen sprzedawca ma na magazynie od pol roku ciagle ta samą
;))))