Re: Klawiatura Logitech G15 za 299 z³otych??????? [OT]

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 15:09:56 MET

Mikaichi wrote:
> Podziwiam czasem upór z jakim wapniaki (tacy co wy) potrafia przyczepiac
> sie do ma³oistotnych pierdó³.

Nie jestem wapniakiem (ani duchem, ani cia³em), nie jestem te¿ polonist±
(a i od nalecia³o¶ci jêzykowych nie stroniê), a jednak od jakiego¶ czasu i
mnie razi swoboda w interpretowaniu zasad naszego jêzyka. O! :P

Mnie jako¶ cena tej klawiatury nie dziwi. Podobnie, jak nie dziwi± mnie
ceny elektroniki u¿ytkowej w du¿ych marketach. Je¶li co¶ mi nie odpowiada,
szukam alternatywy - i dlatego niejednokrotnie zamiast pój¶æ do sklepu
wolê trzykrotnie klikn±æ myszk±, wpisaæ jedno has³o i poczekaæ tydzieñ na
przesy³kê z Chin czy USA. Nawet, je¶li na koñcu oka¿e siê, ¿e bêdê musia³
odwiedziæ UC.

k,