Radeon X1950XT Artefakty. Proszę o pomoc.

Autor: Mateusz <gawronek500_at_gmail.com>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 12:18:42 MET

Witam.

Mam problem z kompem, mianowicie po chwili grania w jakąkolwiek grę
pojawiają mi się na ekranie pasy rozmazanych tekstur. Sprawdzane na
Win XP 32 i 64 bit, oba reinstalowane i na chyba 5 wersjach
sterowników Catalyst (w tym najnowsze). Po zmniejszeniu zegarów z 621
i 1800 MHz na 500 i 1200 programem Ati Tools i zwiększeniu szybkości
wiatraka (temperatura GPU max 65oC) artefakty również występują. Komp
niepodkręcany. Karta była oddana na gwarancje, uszkodzenia nie
stwierdzono. Jeśli nie jest to wina karty to czego?

Mój konfig: C2D E6600 @2,4GHz, Asus P5B Deluxe, Sapphire Radeon
X1950XT, Huntkey 400W, Geil 4*512MB 800MHZ Cl4, Seagate Barracuda 250
GB.

Proszę o rychłą pomoc.
Mateusz