Re: Po co mocna grafa?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 12:16:26 MET

Adramelech pisze:
> Andrea <a.libiszewski@gazeta_nospam.pl> Odpowiedz na

> Doprawdy? Jest tylko wczesna beta, dostępna tylko przez forum, na której
> działa tylko mały procent filmów. I na razie nie udało mi się odpalić z
> akceleracją niczego w 1080p.

Prawda, to jest wczesna wersja beta. Ale działa lepiej niż dekoder
cyberlinka, choćby dlatego że jak nie potrafi czegoś odtworzyć na
hardware to przełącza się na software. Wszystkie 720p jakie sprawdzałem
odtwarzają się już przez DXVA, 1080p idzie przez software.

> Ale większość 720p już działa.
> Wiec może za rok ta pierwsze gwiazdka cokolwiek da.

Mam nadzieję :) Cyberlink chyba olał problem (bo mkv czy inne avi ich
raczej nie obchodzą), ale w MPC HC widać szybki postęp.

> A zwykła wersja HC nie ma DXVA.
> A co zresztę, co wyciąłęś?

A reszta którą wyciąłem? GPGPU nie używam, więc się nie wypowiem, a
"szybsze rysowanie" to jakaś bzdura :)

--
|        Andrea           |Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H
AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD2600XT, Arctic Freezer 64Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Seagate ST3160815AS 160GB, WDC WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-111L, Samsung SM-960BF, Be Quiet BQT E5-350W, + Audigy SE