Re: Komputer do konwersji video

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 00:32:21 MET

"uC" <bla.bla@uc.uc> w news:fr9jiq$rka$1@news.dialog.net.pl napisał(a):

> Bede w niedlugim czasie musial zajac sie konwertowaniem materialu video
> nagranego na DVD do divx'a lub xvid'a oraz do wmf'a. Bedzie tego wiele,
> wiele godzin obrazow nagranych z kamery. Pytanie jest takie, jaka maszyne
> polecacie do tego celu zeby bylo jak najszybciej? Ze wzgledu na swoje
> zajecie mam dostep do bardzo wielu komputerow - Intel, AMD, single/dual
> socket, single/dual/quac core, dowolne ilosci pamieci itp itd.

W obróbce wideo CPU Intela są wydajniejsze.
http://www23.tomshardware.com/cpu_2007.html?&chart=430
Jeżeli masz do dyspozycji jakiś komp z QX9xxx to nic lepszego nie ma.

> Nie bede sie tym zajeciem paral w przyszlosci profesjonalnie, ale musze w
> krotkim czasie to zrobic.
>
> Przy okazji pytanie dodatkowe - wiem ze to nie grupa o sofcie ale trudno
> go nie zadac w powyzszym kontekscie. Jaki darmowy soft jest godny
> polecenia (przejrzalem rozne archiwa roznych grup i jest tam tyle
> roznych szczegolow ze nie do konca potrafie sie w tym odnalezc,
> testowalem kilka ale jako wersje trialowe nie nadaja sie).

Zapytaj na grupie 'pl.comp.nowe-programy'.

--
SANDER | ABIT IX38 QuadGT + C2Q Q6600 @ 2.80 + BOX + 2x 2 GB RAM PC2-6400
Iiyama ProLite H511S-W2U + Gainward Bliss Geforce 8800 GTS 512MB 650/1940