Re: Czy Vista jest rzeczywiscie taka beznadziejna?

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_at_WYWAL.ens.net.pl>
Data: Wed 12 Mar 2008 - 23:02:27 MET

Escorpion pisze:
> Bede kupowal nowego kompa i zastanawiam sie, czy pozostac przy XP, czy
> zaryzykowac Viste? Jest az tak beznadziejna?

Mam Viste, niestety Home Premium i nie przysługuje mi downgrade do XP.
To co jest słabe:
-kopiowanie plików przez LAN (szybkość FDD). Lepiej jest przrzucać pliki
przez dysk USB
-Explorer prekonfigurowany pod multimedia. Np w liście kolumn mam takie
sprawy jak popularność (w gwiazdkach) i inne pierdoły a nie takie sprawy
jak wersja pliku itd. Przydałby się alternatywny shell pod Vistę.
Niestety kopia explorer.exe z Win XP nie działa.
-ciężko optymalnie skonfigurować przycisk start.

--
pozdrawiam
Piotr