Po co mocna grafa?

Autor: Kom <werq_at_wqe.tzs>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 08:43:03 MET

Kupuję nowe komputery dla firmy. Core 2 Duo E6750, płyta Asus na P35, 4 GB
RAM. Czyli komp troche mocniejszy (jak na dzisiejszy dzień). Będzie służył
do pracy z programami typu CAD (tylko w 2 wymiarach), prac z edytorem
tekstów, arkukszem kalkulacyjnym i innych mniej wymagających zadań. Czy
warto do niego dawać jakąś wydajniejsza kartę grafiki? Jeszcze nigdy w zyciu
nie "zabrakło" mi karty. Pracowałem na kompach z kartę na płycie bez własnej
pamięci i zawsze wystarczało. Czy do czegokolwiek poza grami i grafiką 3D
potrzeba mocniejszej karty? Czy najprostsza karta za 120 zł wystarczy?