szemrana pamięć czy niekompatybilność?

Autor: <Zawias>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 23:20:54 MET

witam,
kupiłem właśnie pamięć - 4 x 1GB, PC3200 DDR400. Pamięć jest nowa, po
8 banków na stronę, non-ECC, unbuffered, 184 piny.
Kupiłem tę pamięć na ślepo wierząc, że będzie chodziła z moją płytą
(MSI 865PE Neo2-P Platinum Edition), bo tak zrozumiałem ze
specyfikacji producenta na http://tinyurl.com/2xf9k9
Niestety komp nie POSTuje z nową pamięcią, sprawdzałem każdy moduł
osobno. BIOS zaktualizowany, zresetowany, bez zmian.
Wygląda na to, że moja płyta nie potrafi wykryć pamięci z 16 bankami
(dotychczasowe kości miały po 8 banków). Jest jeszcze jakiś ratunek
(szczerze mówiąc, to nie wyobrażam sobie, co jeszcze można zrobić),
czy mam grzecznie iść do sprzedawcy i przeprosić?

--
pozdrawiam
Zawias