Re: Prośba o potwierdzenie opinii [kupno zasilacza]

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 00:21:27 MET

Użytkownik "Hautameki" <hautameki@gmail.com> napisał w wiadomości
news:fr49lu$88s$1@inews.gazeta.pl...
> Obecny zasilacz jest potwornie głośny, wykańcza mnie psychicznie,
> konieczna wymiana na cichszy.
> Spotkałem się z pozytywnymi opiniami nt. zasilacza marki MODECOM FEEL Link
> do przykładowej aukcji http://tiny.pl/4xvs
>
> Proszę o opinie czy warto kupić zasilacz tej marki, cena uważam jest
> bardzo atrakcyjna.

Jeśli już musisz MODECOM, to MC-XXX, gdzie XXX to moc, nie mniej niż 350.
Są cichsze od CHIEFTECÓW.
Ale żeby uzyskać radę co do zasilacza, to musisz podać co ma zasilać.
Jeśli FEEL to tylko FEEL III
np http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=9287&katid=14

Feromon

PS. Nieobciążony zasilacz z regulacją obrotów jest zawsze cichy....