urządzenie wielofunkcyjne atramentowe - wybór

Autor: danonwoj <danonwojMAPS_at_konto.pl>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 17:42:31 MET

Witam serdecznie,

ostatnio mimo reanimacji uszkodził mi się Lexmark X5150. Urządzenie mi dobrze służyło przez parę lat, byłem nawet zadowolony, przede wszystkim z szybkości i ze skanera CCD. Stoję przed zakupem nowego urządzenia wielofunkcyjnego atramentowego. Myślałem o laserze cz-b, ale mam właśnie parę wydruków kolorowych na tydzień i chcę mieć jednak kolorowe tusze.

Wymagania:
- dość szybki skaner, dotychczasowy mieścił się w niecałe 20 sek. w trybie 300dpi cz-b (rozgrzana lampa);
- dobra jakość druku
- tanie tusze
- czytnik kart pamięci mile widziany
- nie musi mieć lcd i innych bajerów.
- 2 lata gwary przydałoby się
- mam dość użerania się z napełnianiem wkładów, strzykawkami itp. Chcę mieć głowice stały, a tusze kupować po 10 pln na allegro.

Mój wybór padł na:

Epson DX 7450 - ok. 290 pln
Brother DCP-150C - ok 270pln.

W Epsonie ciekawi mnie skaner - "skaner CIS z czujnikiem CCD" ...hmmm myślałem, że są to dwie różne technologie.

Obie drukarki mają głowice zintegrowane, podobnej wielkości tusze. Którą polecacie? A może jakąś inną? CEna do 350 pln max.

dziękuję z góry,
pozdrawiam,
danonwoj