Jak odpalic DVD, ale bez krazka DVD ?!

Autor: ChOpLaCz <choplacz_at_gazeta.pl>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 14:11:03 MET

Witam,

Potrzebuje wypalić całkowicie "idiotoodporny" myk video DVD,
ale... uwaga... bez krążka DVD :). Mącę?

Będę starał się być maksymalnie jasny.

Do tej pory paliłem na pewne potrzeby krążek DVD (video).
W sofcie palącym ustawiałem "uruchom automatycznie"
oraz "zapętlić odtwarzanie". Taka płyta wsadzona w odtwarzacz
"sama"się odpalała i kręciła w kolo godzinami (o to chodziło).

Dziś musze się przesiąść z krążków (i mechaniki) na flasha,
kartę SD, czy cokolwiek innego "niemachanicznego" i pojawia
się problem. Obecne softy nie biorą pod uwagę (przynajmniej
ja nie znam takiego) odtwarzania DVD z nośnika "nieDVD". :)

Oczywiście można na wariata przerzucić całą zawartość DVD
na flasha i... o dziwo to idzie! :), ale tylko jeden raz, a powinno
cisnąć w pętli (całkowicie bezobsługowe).

Ma ktoś pomysł jak takiemu materiałowi nakazać zapętlenie ?
W DVD nie ma problemu, ale na innych nośnikach - tracę już koncept.

pozdr
ChOplAcZ