Re: obudowa

Autor: Les Pe <umma_at_gumma.pl>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 08:46:29 MET

Użytkownik ".Peeter"

> Żadne 400zł, Chieftec LCX kosztuje niewiele ponad 200zł bez
> zasilacza. Szczerze mówiąc wolę te 150zł różnicy odżałować
> na obudowę zupełnie innej klasy. Po co przepijać kasę, jak
> można za nią kupić coś porządnego? ;) A na piwo i tak się
> zawsze znajdzie. ;)

I tu się zgadzam w całej rozciągłości. W przedziale 200 - 300 zł można
dostać całkiem niezłe skrzynki o dość zróżnicowanych parametrach.
Ale ten ANTEC P180 o którym była mowa kosztuje min. 450.
Nikomu nie zaglądam w kieszeń, ale osobiście wolałbym zaoszczędzoną kasę
wydać na cichsze chłodzenie proca, grafiki czy cichszy, lepszy (czyli zwykle
jednak droższy) zasilacz.
Nie mówiąc o piwie...

--
P.Lep's