Re: Nagrywarka z LightScribe i SATA

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 01:25:36 MET

Andrzej Lawa wrote:
> O! Od kiedy robią napędy płytkowe S-ATA? (tzn. wiem, że już są, bo
> sobie pogogglałem ;) tylko ciekaw jestem, od kiedy są a rynku, bo nie
> tak dano temu, jak wychwalali S-ATA, to się w gazetkach martwili, że
> to tylko do dysków twardych póki co)

To się niesłusznie martwili. Mam Asusa na SATA od ponad 2 miesięcy
i nie odnotowałem żadnych problemów, również instalacja systemu
(Win XP SP2) nie sprawiła żadnej niemiłej niespodzianki. Niestety
nie wiem jeszcze jak zachowa się instalator jakiegoś Linuksa, nie
chciało mi się póki co sprawdzać. :)

--
Pozdrawiam
  __