Re: Komputer się zawiesza

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.USUNTO.com>
Data: Sun 09 Mar 2008 - 07:09:46 MET

Norbert pisze:

> Testowałem je pojedyńczo, pierwsza kość test memtestem doszła do 300% i
> wszystko działa.
> Druga kość doszła do 19% i się komp zawiesił. Zaraz sprawdze jeszcze raz
> dla pewności. Dziwi mnie to ze działało to przez jakiś czas ok a teraz
> nagle zaczely sie problemy.

No i chyba mamy winnego, na jednej kości system chodzi bez zająknięcia,
jak włożę drugą kość czy to jako samą czy też w parze z tą pierwsza
komputer po uruchomieniu kilka minut się zawiesza.
Dziwne dla mnie jest to że działał na obu kościach normalnie przez
tydzien i dopiero teraz się cyrki zaczęły dziać.