Re: Komputer się zawiesza

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.USUNTO.com>
Data: Sun 09 Mar 2008 - 06:03:32 MET

MarcinCz pisze:

> A grafika się nie przegrzewa?
> Marcin

Grafika w normie.
Co dziwne zaczalem testowac pamieci...
Testowałem je pojedyńczo, pierwsza kość test memtestem doszła do 300% i
wszystko działa.
Druga kość doszła do 19% i się komp zawiesił. Zaraz sprawdze jeszcze raz
dla pewności. Dziwi mnie to ze działało to przez jakiś czas ok a teraz
nagle zaczely sie problemy.