Re: EPIA na domowy serwer? nada sie czy nie?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Sat 08 Mar 2008 - 20:03:47 MET

On Mon, 03 Mar 2008 10:02:41 +0100, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
<babcia@jewish.org.pl> wrote:

>Dedykowane - jeśli nie sa to ubodowy do CarPC mają najczęściej
>bezwiatrakowy zasilacz zewnętrzny. W planach mam polowanie na taką
>obudowę a może na wypatroszony i zwalony komputer np. Compaqa .
>Powinno byc taniej niż nowa obudowa.

Po weekendzie będzie dalszy ciąg eksperymentów. Kupiłem dziś na
giełdzie padniętego małego Compaqa na łycie ITX właśnie. Właściwie to
sprawna obudowa i zasilacz plus zwalona płyta bez dysku i pamięci. Za
40 złotych. Zasilacz ma jedne wiatrak ale można go odłączyc bo jest
zewnętrzny. Dodatkowo za 20 zeta kuplem radiator wiekszy od
oryginalnego. Zobaczymy jak to zadziała po złożeniu - dam znać jak
poszlo.

Zdrówko