Re: Obnizyc jakos czy ten typ tak ma?

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sat 08 Mar 2008 - 17:28:09 MET

Sander jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej pradawnymi
runami na koźlej skórze:

> Już na oko widać, że masz nieprawidłową temp.,
> chyba że w mieszkaniu masz 0 °C ...
> Ja na 2.4 @ 3.0 miałem 50 °C, a w stresie 72-74 °C a to max temp.
> dla mojego CPU była, jak widać mój Zalman CNPS 7000A-Cu
> nie był w stanie schłodzić wydzielającego ok. 100W CPU.

odczyt jest z dwóch źródeł, zgadzam się, że niedokładny, bo druga dioda
termiczna nie jest wewnątrz obudowy procesora i to jest według jakichś
tam przeliczników. no ale procesor chłodzony 700g miedzi ze 120mm
wentylatorem, a w obudowie są 2 wydmuchy i jeden nadmuch. koło komputera
19 stopni, w budzie (na bocznej ścianie) 24.

BTW ja na 2.4@3.0 miałem 38 do 52 tyle, że pod mniejszym chłodzeniem. do
tej pory sprawny działa w innym kompie, na innej płycie z tym samym
chłodzeniem i odczyty temperatury są pi razy drzwi takie same (tamta
buda ma jeden nadmuch i jeden wydmuch + airduct).

tak więc nie mam przesłanek uważać jej za nieprawidłową, nie mniej nie
wykluczam, że masz rację.

--
                 _____