Komputer się zawiesza

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.USUNTO.com>
Data: Sat 08 Mar 2008 - 13:37:53 MET

SPrzęt:
C2D E8200, 2x2GB OCZ Titanium 4x4x4x15, 8800GT, Chieftec 420W.
Komputer zmodernizowałem około miesiąca temu.
Działało wszystko super. Kilka dni temu zmieniłem chłodzenie procka z
boxowego na zalmana CNPS7000. Komputer zaczął się zawieszać po 2 dniach.
Działa sobie około 30 minut i nagle obraz zamiera, myszka nie reaguje itp.
Temperatury są w normie i już nie wiem co to może być. Moge tylko
restart zrobić i znowu po około 30 minutach to samo.
Jak dojść do tego co jest przyczyną?