Re: pobór mocy - mój teścik :)

Autor: Darek <darek1980(ciach)_at_op.pl>
Data: Sat 08 Mar 2008 - 12:38:41 MET

----- Original Message -----
From: "Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki" <psychotrop_sp@op.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Saturday, March 08, 2008 12:21 PM
Subject: Re: pobór mocy - mój teścik :)

> cóż miałem troszkę :)
> oczywiście nie pomyślałem o tym bo i po co - kac i ignorancja :)
> jutro może zbiorę się do pracy i przytargam jakiegoś UPSa, który
> stabilizuje napięcie i podepnę go.

Ja nie jestem omnibusem w sprawie pomiarów ale sądzę, że podpięcie UPSa
komputerowego, który tylko w niewielkim stopniu generuje przebiegi
przypominające sinusodę nie rozwiąże problemu. Wogóle to wg mnie problemem
nie jest źródło tylko sam odbiornik. Jest coś takiego jak współczynnik
kształtu w odniesieniu do sinusoidy i to właśnie z tym są związane błędy
mierników "nie True RMS".

Pozdrawiam
Darek