Problem z 3x500GB i XP

Autor: olek <junak98_at_go2.pl>
Data: Sat 08 Mar 2008 - 08:25:20 MET

Kupiłem 3 identyczne dyski Seagate 500GB SATA.
Po podłączeniu okazało się że Windows wywala blue screen podczas
uruchamiania się już przy podłączeniu dwóch z nich. Uruchomiłem więc XP
tylko na jednym i podłączyłem na gorąco drugi. Okazało się że XP ma problemy
już z obsłużeniem dwóch identycznych dysków bo w menadżerze urządzeń mimo że
widać wszystkie partycje z dwóch dysków pojawia się tylko jeden dysk lub
dysk z żółtym wykrzyknikiem. Czy jest jakiś sposób na rozwiązanie tego
problemu?