stara klawiatura i nowy sprzet

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Sat 08 Mar 2008 - 06:52:32 MET

        Ave!

Mam zabytkową wręcz klawiaturę, ale bardzo wygodnie mi się na niej pisze.

Wtyczkę ma jeszcze DINowskie, ale mam przejściówkę na PS/2 i zasadniczo
działa.

Jest małe 'ale' - działa podłączona bezpośrednio do płyty głównej.

Podłączona poprzez D-Linkowy przełącznik DKVM-4 - mrygnie tylko diodkami
przy podłączaniu i gucio. Przełącznik najwyraźniej jej nie widzi.

Miał ktoś może podobną sytuację? Zastanawiam się, czy problemem jest
jakaś minimalna niekompatybilność sygnałów, czy też może tylko KVM daje
ciut za słabe zasilanie (wg. naklejki na klawiaturze potrzebuje ona
ćwierć ampera).

Mam nową klawiaturę, ale nie dość, że klawisze są czułe dość losowo, to
jeszcze ma te gówniane windowsowe przyciski, które mnie wkurzają...