Re: tunery na usb

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 21:11:01 MET

BearBag napisał(a):

> witam
> czy ktos testowal te nowe tunery na usb np do laptopa.
> np taki:
> http://www.allegro.pl/item321313660_tuner_tv_usb_dvb_t_pc_laptop_nowy_fv_gw.html
> pytalem sprzedawcy czy odbiera oprocz dvb-t zwykly sygnal analogowy po
> podpieciu kablowki albo anteny z dachu i zarzeka sie ze odbiera
> chociaz podobne tunery na allegro nie odbieraja. Moglby ktos to
> potwierdzic ?

Oprócz sprzedawcy nikt. Zero informacji kto naprawdę to produkuje a jak
widzę taki opis "To nie jakiś tam Medion , to Super nowoczesny Tuner na
najlepszych Chipsetach , to nie tylko tuner " to dziękuję i przechodzę
dalej. Szkoda czasu

>Jak jest z jakoscia obrazu w takich zabawkach na usb i
> tv analogowej ? Odbiera cos ten drut ?

Ten nie wiem, ale Leadtek Winfast działa bardzo dobrze. To samo Avermedia.
Proponuję wyłożyć konkretną kasę a nie potem się wkurzać, że coś nie działa

> Taki tuner zewn:
> http://www.allegro.pl/item319876179_okazja_tuner_telewizyjny_philips_hybryd_usb_od_1zl.html
> to juz na pewno odbiera i dvb-t i analogowa tv ale tez trzeba nosic
> ze soba dodatkowe pudeleczko, ale moze lepiej to dziala?

Pierwszy raz widzę taki model. To chyba jakiś Medion

Nie wiem czy zauważyłeś, ale każdy z tych modeli jest tak opisany, że za
cholerę nie wiadomo co kupujesz. Proponuję udać się do sklepu komputerowego
i kupić coś za normalne pieniądze

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098