Re: Żywotność bebechów ???? Jak długo ???

Autor: Szymuś <pwid__at__friko3.onet.pl>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 19:41:33 MET

> i inne których nie wymieniłem a może powinny być systematycz ie wymieniane.

Z tych których nie wymieniłeś pochwalę się, że mam klawiaturę która
działała mi 18 lat po kilka godzin dziennie. Przestała działać tylko
dlatego, że coś mnie podkusiło, żeby ją wyczyścić. Po czyszczeniu jeden
klawisz nie działa i musiałem kupić nową :) Nie była to żadna markowa
klawiatura tylko taka pospolita zrobiona przez małych żółtych ludzików na
Tajwanie.