Re: Żywotność bebechów ???? Jak długo ???

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 16:12:55 MET

k78 pisze:
> Witam grupowiczów!
>
> Właśnie sobie uzmysłowiłem że niektóre cześci w moim kompie mają już kilka
> lat. Działają, wszystko jest OK... ale jak długo... Stąd pytanie do Was: jak
> długo teoretycznie powinny działać poszczególne podzespoły, czy i kiedy
> powinno się je wymienić na nowe? Chodzi mi głównie o:
> - procesor
> - cooler do procesora
> - zasilacz
> - dyski twarde
> i inne których nie wymieniłem a może powinny być systematycz ie wymieniane.

To tak naprawdę zależy od tego co masz. Najrzadziej padają chyba
procesory, prawidłowo chłodzone mogą wytrzymać i 20 lat i może nawet
więcej. Najbardziej się chyba sypią zasilacze i dyski twarde ( o
nagrywarkach wszelkiej maści już nawet nie wspomnę, bo krew mnie zalewa )

--
|Tomasz Dębkowski | www.i-slownik.pl      |