Re: Żywotność bebechów ???? Jak długo ???

Autor: Adam Zielinski <adamziel_at_o2.pl>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 09:34:08 MET

"k78" <express22@tlen.pl> wrote in message
news:fqppni$nbp$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Witam grupowiczów!
>
> Właśnie sobie uzmysłowiłem że niektóre cześci w moim kompie mają już kilka
> lat. Działają, wszystko jest OK... ale jak długo...

Hej!

Tez sie zastanawialem nad tym tematem - dzieki za podjecie! ;)
Mi moj skladak chodzi juz 6 rok, nic mu nie zmieniam, nie zagladam, chodz po
10 godzin na dobe, czasami i dluzej - i odpokac, na razie bardzo dobrze!! T
o samo monitor, 6 rok CTR NEC FE750+ - ale teraz juz sie zastanawiam nad
zmiana na LCD, chodzi mi o wzrok przede wszystkim, wielkosc - choc przy tym
czasami po 10 godzin, i wzrok nie siada! ;) A co do zasilacza -
zastanowilscie mnie - moja obudowa i zasilacz ENLIGHT 350W - jak na razie
nie czyscilem zasilacza i tez 6 rok chodzi bez zarzutu. To samo dysk twardy
Western Digital 80GB - 6 rok - oczywiscie backup robie! ;) Na pewno
najbardziej narazone na uszkodzenie, tzn. wyrobienie sa wiatraki - i tu
trzeba uwazac! A, padla mi co prawda nargywarka TEAC - nie do konca, czyta,
nie chce nagrywac - no, ale kupilem teraz za grosze nagrywarke DVD - i
jeszcze lepiej! ;)
To tyle - pozdrawiam wszystkich grupowiczow!
Adamos