Re: Żywotność bebechów ???? Jak długo ???

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 09:01:49 MET

k78 pisze:
> Witam grupowiczów!
>
> Właśnie sobie uzmysłowiłem że niektóre cześci w moim kompie mają już kilka
> lat. Działają, wszystko jest OK... ale jak długo... Stąd pytanie do Was: jak
> długo teoretycznie powinny działać poszczególne podzespoły, czy i kiedy
> powinno się je wymienić na nowe? Chodzi mi głównie o:

Ja radzę zwrócić uwagę na chłodzenie - możesz mieć super sprzęt, który
podziała lata, ale jeśli padnie któryś z wentylatorów (a mają prawo -
prosty mechanizm, ale wystawiony na kurz i temperaturę) może sie z
czasem zablokować lub po prostu paść, a sprzęt za duże pieniądze pójdzie
na złom przez wentylator za kilka złotych (procesor, grafika, a
szczególnie zasilacz).