Re: głośniki 2.0

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 08:55:28 MET

> Powiedz proszę, że z tą klasyką to taki żart. Bo jeśli mówisz poważnie,
> to nawet nie wiem jak skomentować tak niskie wymagania co do jakości
> dźwięku...

Jeśli przedtem miało się głośniki za ok 20-30 zł, to uwierz - różnica
jest ogromna - i o tym mówię. Przy klasyce też słychać dużo lepiej
poszczególne instrumenty i cały ten efekt, jakiego nie ma przy 2.0. Z
pewnością wyższe modele dają dużo lepszy dźwięk, ale mi starcza jak jest
- zresztą do słuchania mp3 nie ma sensu kupowania drogich głośników,
skoro to jest zapisywane w stratnym formacie. A generalnie - włączam
jakąś grę i mam dźwięk przestrzenny, czego mi zawsze brakowało. Jakbym
był fanem klasyki lub siakimś audiofilem, pewnie siedziałbym w domu
głodny, ale z głośnikami z wyższej półki...
Xa większa kasę wolę kupić rower - dużo przyjemniejsze niż komputer,
zapewniam :)