Odzyskanie danych po nadpisaniu translatora w HDD

Autor: piotreq <WYTNIJ.TOenso81_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 17:36:56 MET

Witam,
uszkodził mi się dysk twardy. Pewna firma jednak wymieniła elektronikę i
ożywiła dysk, ale dowiedziałem się też że uszkodzeniu uległ moduł
translatora. Wiecie może, czy jest szansa na odzyskanie danych domowym
sposobem (chodzi w sumie o odzyskanie samych zdjęć jpg ale z kilku folderów)
po nadpisaniu translatora? Dane znajdowały się na partycji NTFS.