Re: Czas podtrzymania na nowych bateriach w HP Pavillon 17" ?

Autor: Piotrek <hiphop_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 22:53:13 MET

Użytkownik "Robert" <roobertoo1@wwwp.pl> napisał w wiadomości
news:fqmfqp$1tup$1@news2.ipartners.pl...

> Chciałbyś otrzymać zapakowane pudło i w domu stać się posiadaczem
> dwóch płyt k-g dociętych na wymiar lub z uszkodzonej matrycy ?

Nie, ale może mnie zapytać - czy chcę otworzyć.
Poza tym może uruchomić notebooka BEZ WKŁADANIA BATERII !

> Chyba przy tobie otwierał ten karton ?

W domu obejrzałem karton: oryginalna taśma HP jest "naklejona" cienką taśmą
przezroczystą, którą sprzedawca rozciął przy otwieraniu pudełka - nie
odróżnisz takiego otworzenia od przecięcia oryginalnej taśmy HP....
Po takim numerze nie ma znaczenia co wyciąga ze środka - niestety karton
obejrzałem dokładnie dopiero w domu, jak wystąpiły problemy z baterią :(

> Czy HP wspomiało o tym że system w najlepszy przypadku z przygotowaniem
> partycji recovery startuje około 1-2h, a przygotowanie recovery na DVD to
> następne 2-3h ??

Może. ale skoro sprzedawca powinien mi udowodnic zgodność zawrtości pudełka
z opakowaniem i zakupem to jak w takim razie ma to zrobić ? Jak ma mi
pokazać sprawność notebooka (matryca, pamięć, procesor itp.) - bez
uruchomienia ?

> Czy takie
>
> Wątpliwe

Wyraźnie HP zaleca aby przy pierwszym ładowaniu (lub po długim nieużywaniu)
była przeprowadzona KALIBRACJA - w skrócie: "ładowanie na maksa, z pełnym
rozładowaniem baterii" (dokładny opis jest tutaj:
http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c01075883.pdf )

> Sklep to Vobis?

Nie.

Piotrek